מצברי ורטה

מצברי ורטה

אנו משווקים סוגים שונים של מצברים לרכבים, לאופנועים ולכלי תחבורה נוספים כמו קלנועיות, כלי שיט, מלגזות ועוד. גורמים שונים בישראל מייבאים מצברים שונים מכמה מדינות בעולם ובנוסף לכך קיים גם ייצור מקומי. כל המצברים המגיעים לישראל הם באיכות מעולה ולכן הם משרתים את הקהל הישראלי לאורך שנים רבות.

אחד מסוגי המצברים המובילים הוא ללא ספק מצברי ורטה. נהגים רבים רוכשים מצבר זה וגם כאשר הוא מתרוקן, הם מתקינים מצבר חדש מסוג זהה של יצרן זה.

תכונות של מצבר ורטה 

מצברי ורטה מיוצרים בעיר הנובר אשר בגרמניה. מדובר במצברים חדשניים אשר אין צורך לתחזק אותם, כמו לבצע את בדיקת רמת הנוזל בו או להוסיף מים מזוקקים. המצבר מכיל מכסה כפול והוא בעל יכולות גבוהות מהממוצע להנעת המנוע.

קיימים מצברי ורטה בכמה גדלים – 

40-44-45-52-55-60-70-74-80-88-90 אמפר. כמו כן קיימים דגמי מצברי EFB ו AGM 

כל מצברי ורטה עומדים בתקן המחמיר של מכון התקנים הגרמני וכמו כן של מכון התקנים הישראלי.

לאור המקצועיות הרבה של מצבר ורטה, יצרני רכב רבים בכל העולם בוחרים להתקין מצבר מעולה זה ברכביהם החדשים כמו לדוגמה, טויוטה, רנו, וולוו, יונאי, אאודי, פולקסווגן ויצרנים רבים נוספים. 

ייצור מצברים בשיטת EFB

מחקרים אשר ביצעו מהנדסי החברה בשנים האחרונות הובילו לפריצת דרך משמעותית באופן ייצור המצברים. הדגמים החדשים מיוצרים בשיטת Power-Frame  תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. השיטה החדשה יוצרת את האפשרות למצבר להיות פעיל לאורך פרקי זמן ארוכים יותר תוך שיפור מהותי בביצועיו של המצבר לאורך זמן.

ייצור מצברים בשיטת FEB

ההצלחה הגדולה של המצברים הללו הובילה לכך שהיצרן מפתח בהצלחה רבה גם את אופציית STOP&START, אשר מתאימה לדגמים חדשים של סובארו, סקודה ומזדה. 

מדובר במצברים סגורים בעלי יכולות התנעה מצוינות, מחזיקים מעמד הרבה מעבר למצברי עופרת נורמטיביים, יכולות מצוינות של פריקה וטעינה. המצבר פועל בשיטת 12 וולט, קיימים בו שני כיוונים קוטביים.

ייצור מצברים בשיטת AGM

אלו הם מצברים יוצאי דופן אשר מיועדים לרכבים יוקרתיים כמו פורשה, אאודי, ב.מ.וו מרצדס ואחרים.

בעלי זרם הנעה של 850 EN, כיוון קוטבי בתוספת הצד הימני, מצבר אטום אשר אין בו צורך לפעולת תחזוקה.

אפשר ליהנות מתקופת אחריות של היצרן לשנתיים של פעולה תקינה של המצבר ואף מעבר לכך במקרים רבים. 

המצבר פועל בטכנולוגיה המתקדמת בעולם המיועדת לבעלי מערכות STOP – START  אשר מייעלת מאד את פעולת המצבר ומאפשרת לו יכולות התנעה איכותיות הרבה יותר, ללא טפטוף וליצירת חיסכון בהוצאות התפעול של הרכבים. אורך החיים שלו מסוגל להיות ארוך מהממוצע לאור המסוגלות שלו לבצע פריקה וטעינה בתדירות גבוהה במיוחד, בעת נסיעה במהירות גבוהה מחוץ לעיר.

התקנת מצבר ורטה עד הבית 

כאשר המצבר שובק חיים, אין ברירה אלא להוציא אותו ממקומו ולהתקין מצבר חדש במקומו. בפעולה מהירה של אנשי השירות שלנו, הם מגיעים לכל נקודה בה ממוקם הרכב התקוע עם מצבר חלופי. אם המצבר הישן אכן מרוקן וללא נוזל, זה הזמן להתקין מצבר ורטה חדש.

הטכנאי מביא אתו את הדגם של המצבר המתאים לגודלו של הרכב ובהתאם להוצאות היצרן. תוך פרק זמן קצר הוא מוציא את המצבר הישן ומתקין מצבר חדש. 

בדרך זו הבעיה נפתרת במהירות, בזכות המצבר החדש אפשר להתניע במהירות ולצאת לנסיעה המתוכננת. 

נשמח לסייע גם לכם בעת הצורך ולהתקין ברכבכם מצבר ורטה בגודל הנדרש, אם אתם תקועים במיקום מסוים בעיר או מחוצה לה. 

שתף את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email

הפופולריים ביותר

מצברי בוש

מצברי EFB

מצברי EFB הם מצברים של אחת החברות הטכנולוגיות המובילות בעולם BOSCH. המצברים הללו מיוצרים בהתאם לתוצאות של מחקרים אשר בוצעו לאורך שנים