חייגו עכשיו:
072-3952626

מצברים רחובות

תוכן עניינים
מצברים ברחובות

מצבר הוא אחד החלקים החשובים ברכב, מכיוון שהוא שולט בכל המערכת החשמלית. כאשר הוא מתרוקן, או לא עובד כראוי, לא ניתן להתניע. במאמר הבא נסביר אילו תקלות יכולות להתרחש, למי לקרוא במקרים אלו והיכן ניתן לרכוש מצברים לרכב ברחובות במקרה הצורך.

מצברים ברחובות: מה כבר יכול להשתבש?

אלה כמה דוגמאות להמחשה לתקלות במצבר שלכם:

  • כשהרכב חונה– גם אם התקנתם ברכב בזמן האחרון מוצרים לרכב באזורכם כמו מצברים ברחובות, אך אינכם משתשים במכונית באופן תדיר, יכול לפגוע במצבר. הסיבה לכך היא שבניגוד לדעה הרווחת, רכב חונה אינו מטעין מצבר. לרוב, נקודה זו אינה משמעותית, מאחר שצריכת הזרם ברכב שאינו מונע היא מזערית. למרות זאת, ישנם מקרים רבים, בהם רכב שהושאר חונה במשך זמן רב, ללא התנעה ואז הסתבר שהמצבר "גמור". הסיבה לכך, איננה בהכרח המצבר עצמו. זה עשוי להיות למשל בגלל נורה דלוקה קבוע עקב תקלה (אולי בתא המטען ולכן אינכם שמים לב לכך). בכל מקרה, המצבר יהיה מרוקן וייתכן שלא תוכלו להניע בעזרתו את הרכב.

  • שימו לב לנורות אזהרה – אם נורת האזהרה של המצבר בלוח המחוונים דולקת, כדאי לטפל בכך בהקדם. תקלות חשמל אינן תמיד יציבות, אבל אסור להתעלם מאזהרה כזו במקרה שהיא נעלמת. זאת, מאחר שתקלות נוטות מעצם טבען להחמיר ולא להיעלם לגמרי. תוכלו להזמין מצבר ברחובות או בכל מקום אחר בו אתם נמצאים. העיקר הוא שאסור להזניח.

  • לא תמיד נסיעה חלקה – נאמר שעשיתם מיטבכם לשם שמירה על המצבר. חיפשתם באינטרנט, קראתם, הבנתם, רכשתם חכם וטיפלתם היטב. אך הדבר אינו בהכרח יספיק. ישנה בעיה מוכרת שנובעת מכבישי הארץ, אשר אינם מספקים נסיעה חלקה. זאת בעקבות חצפים על הכביש או בורות, אשר גורמים לרעידות בלתי פוסקות של המכונית, דבר שמשפיע על הרכב. לכן, גם אם אתם שומרים על הרכב שלכם באופן הדוק, יכולות להתרחש תקלטת בלתי צפויות. לשם כך, כדאי למצוא מוסך קרוב אליכם, אשר יספק שירותים מהירים. למשל, אם אתם גרים באיזור המרכז, מצברים לרכב ברחובות יכולים להתאים לכם.

מצברים רחובות

מצבר במחיר משתלם עם שירות מקצועי 24/7

רכישת מצברים ברחובות

הנה מספר דברים שכדאי לשים אליהם לב לפני רכישה:

  • זהירות בקיץ – מצברים תקניים לשוק הישראלי, בין השאר עמידים בחום שאופייני כאן. למרות זאת, חמסינים לא עושים טוב למצבר ואינם תורמים להארכת חייו. כמו כן, מצבר לרכב ברחובות יהיה "לוהט", מכיוון שהוא סובל מהחום הרב שמיוצר ונאגר בסביבתו המיידית (מתחת מכסה המנוע).

  • זהירות בחורף – בחורף ישנו עומס רב במיוחד על המצבר, בגלל השימוש במזגן ושימוש רב מהרגיל באורות הרכב.

  • דרישות גדלות, שמחייבות איכות – בשנים האחרונות וכיום, המגמה היא של יותר מערכות חשמליות ברכב, מחשבים שמנהלים אותו מאחורי הקלעים וכדומה. בהתאם לכך, גם צריכת החשמל ברכבים אם כבר הולכת וגדלה. כדאי לקחת זאת בחשבון ולבחור במוצרים ושירותים איכותיים בתחום זה.

למי לקרוא כאשר המצבר אינו עובד?

המצבר אחראי על כל המערכות החשמליות של הרכב ובלעדיו המנוע לא יכול להתניע. הרי לא מספרים לנו שאנחנו הולכים להיתקע עם הרכב וזה תמיד קורה בזמן הכי לא צפוי או מתאים. הזמן שלנו יקר וקצר, לעתים קרובות אנחנו ממהרים למקום מסוים ואין לנו רגע לבזבז. אם אתם נמצאים באזור רחובות, ניתן להתקשר אלינו.

אנחנו מבינים זאת ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן! חברת שחר כהן מצברים מומחים בתחום אחזקת הרכב כבר למעלה מ- 20 שנה. אנו מספקים שירות חילוץ מצברים עד הבית עם מגוון מוצרים באזור רחובות והסביבה לקהל לקוחותינו. אנו מספקים עם מוצרים אמינים, איכותיים וחזקים. שמנו לעצמנו למטרה לספק שירות מהיר, זמין ואמין לקהל לקוחותינו כאשר אנו מגיעים בדיוק למקום שבו נתקעתם תוך זמן קצר, מתקינים מצבר ברחובות והסביבה, וגם מספקים לכם אחריות מלאה עליו ללא עלות נוספת. אנו מספקים לקהל לקוחותינו את המצברים המובילים ביותר של המותגים המוכרים: שנפ, מצברי ורטה, בוש וסטארט. המוצרים מתחלקים לשלוש תקופות אחריות של 12, 18 או 24 חודשים. נדע להתאים לכם בדיוק סוג המתאים לרכב שלכם.

נקודות מפתחבקיץבחורף
איך המזגן מרוקן את המצברשימוש רב בקירורשימוש רב בחימום, כולל להפשרת אדים
מה עוד מרוקן אותו?עבור מצברים רחובות וסביבתה עשויים להיות חמים מדי בקיץ. החמסין עשוי גם לרוקן את המים (אם זה לא מצבר סגור)אורות גם ביום
מזג האוויר התחלף והרכב לא מניע. האם קשור?מזג אוויר קיצוני עשוי להפריע לתפקוד המצבר. במיוחד חמסיןקור משפיע פחות. בכל מקרה -מצבר איכותי ולא ישן מדי, לא אמור "לעשות עניינים"
שיקולים נוספיםבמצבר סגור לא יתאדו המיםהרכב עשוי להיכבות שלא בגלל המצבר, בכניסה מהירה לשלוליות

מצבר לרכב ברחובות – כיצד תשמרו אותו במצב טוב?

מחד, טיפול של מצברים ברחובות הוא עניין למקצוענים. אך מאידך, יש גם כמה דברים פשוטים, שבעלי הרכבים יכולים לעשות בנידון בעצמם. באמצעותם, תמנעו פגיעה במצבר, תזהו תקלות מראש, תאריכו את חיי המצבר ותחסכו בהוצאות שונות על הרכב. מומלץ בעיקר לבצע דברים אלה:

  • לבדוק את מצב המצבר באופן שגרתי – נהג אחראי, בודק כמה דברים פשוטים ובסיסיים לפני שהוא משתמש ברכב. מאחר שבמילא אמורים להרים מכסה המנוע בכדי לבדוק שמן ומים, ניתן וכדאי בהזדמנות זו לבדוק גם את מצב המצבר.
  • בדיקת קיבוע- ראשית, מצבר לרכב ברחובות אמור להיות מקובע למקומו ברכב, בצורה מסוימת אשר עשויה להיות שונה מעט מרכב לרכב. כעקרון, הוא פשוט "יושב" בנישה ייעודית עבורו ועשויים להיות גם עזרי מתכת וברגים שונים, אשר מסייעים לקבע אותו למקום. בשורה התחתונה, המצבר אמור שלא לזוז. בדרך כלל, קל לבדוק זאת וגם לתקן את המצב, במידה והוא אינו מקובע כראוי.
  • בדיקת החיבורים החשמליים – שני הכבלים החשמליים העבים שמתחברים למצבר, אמורים להיות מחוברים היטב. הם מקובעים למצבר כל אחד, באמצעות חלק מיוחד עם בורג ואום (קוטב / נעל כבל). כל זאת עשוי להתרופף מסיבות שונות, כולל עצם הנסיעה ברכב וחיבור מקורי חלש מדי. קל לבדוק זאת, יש להחזיק כל חיבור למצבר ולנסות בעדינות לסובב אותו. החיבור לא אמור לאפשר זאת. במידה ומגלים חיבור רופף, קל להדק אותו בעזרת כלי עבודה מתאימים. טיפ: מומלץ שלא לאלתר מבחינת כלי העבודה. למשל, אין לנסות ולהדק את האום באמצעות פלאייר כלשהו ואפילו מדובר בפלאייר "פטנט". הסיבה לכך, היא שאינכם תרצו לפגוע באום עצמו. מפתח רינג סגור, בגודל המתאים בדיוק, יעשה את העבודה מצוין.
  • הימצאות קורוזיה – בבדיקת החיבורים החשמליים של מצברים, תוכלו גם לראות בקלות אם התפתחה על המגעים שלו קורוזיה. זה נראה כמו אבקה לבנה. במידה ומגלים זאת, אין צורך לדאוג יותר מדי – מדובר בתופעה טבעית. אבל חשוב להסיר זאת בהקדם. תוכלו לטפל בכך לבד ובמהירות, באמצעות מים חמים ומברשת. טיפ: אסור להרטיב רכיבי חשמל בסביבת המצבר.
  • בדיקת גובה המים – מצבר לרכב ברחובות חשוף לטמפרטורות די גבוהות בקיץ. אם זה מצבר מהסוג שבו ניתן למלא בו מים (לא כל מצבר בנוי כך), ייתכן שהוא יסבול ממצב של התייבשות וירידת גובה המים האלה. החדשות הטובות, הן שניתן למלא את המים ולעשות זאת לבד, די בקלות. כל מה שדרוש, אלה מים מזוקקים (וזה חשוב! אסור לשים מים רגילים מהברז) ולמלא את החסר, בהתאם לסימון גובה המים.

מצברים ברחובות – עוד טיפים שימושיים

  • להתקין זמזם אורות – להחנות את הרכב ולצאת ממנו, אך להשאיר אורות דולקים, זו היא דרך בטוחה לריקון המצבר שלכם. למרבה המזל, יש פתרון פשוט וזול יחסית לפתור זאת בקלות ובאופן קבוע – התקנת זמזם אצל חשמלאי רכב, אשר יתריע קולית בכל מצב כזה.
  • עוד שיטה למנוע ריקון ברכב חונה – כאשר הרכב שלכם חונה לפרקי זמן ממושכים, המצבר יתרוקן בהדרגה. שיטה ידועה למנוע זאת, היא פשוט להניע אותו מדי פעם באופן יזום לזמן קצר. אך יש פטנט נוסף לכך והוא פשוט ניתוק כבל המינוס במצבר.
  • להחזיק ברכב כבלי התנעה – אם תיתקעו עם הרכב בגלל מצבר ברחובות, העיר היא מקום שבו בוודאי תמצאו לא מעט נהגים, אשר יסייעו לכם להתניע. אך מה שדרוש לשם כך, אלה כבלי התנעה. מדובר על דבר פשוט כמובן וזהו גם מוצר זול למדי וקל לאחסון ברכב. אך לא תמיד הוא זמין ולעתים, לשני הנהגים אין אותו ברכב, לזה שנתקע עם הרכב וגם לזה שרוצה לעזור לו. כך שכדאי לקנות אביזר רכב חשוב ושימושי זה ולאחסנו באופן קבוע ברכב. כמובן, כדאי גם לדעת איך להשתמש בו נכון (הרכב שמתניעים כבוי, חיבור פלוס לפלוס, מינוס למינוס וכן הלאה).

מצברים ברחובות- מקום טוב באמצע

מבחינת מצברים ברחובות, העיר היא "מקום טוב באמצע" ואנו מציעים מצברים עד הבית במהירות, לכל מקום באזור זה. אין זה משנה מתי ואיפה נתקעתם, אנחנו זמינים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כולל שבתות וחגים ומקפידים על שירות מקצועי ושקוף אל מול הלקוח. אז אם נתקעתם עם הרכב, כל מה שנשאר לכם לעשות זה פשוט לפנות אלינו דרך האתר או בטלפון 072-3952626 ואנחנו כבר בדרך אליכם בשביל החלפת מצברים מתוך מצברי מותגים שונים, ותוך זמן קצר תוכלו להמשיך בנסיעה בלי בעיה ובלי עיכובים נוספים.

מעבר לשירות מצברי רחובות, אנו גם מספקים מצברים בבאר יעקב וכן מספקים מצברים ביבנה והסביבה.

ברכישת מצברים רחובות דומה לכל מקום אחר, מבחינה זו שהמצברים שזמינים בה הם מוצר פשוט יחסית. עם זאת, יש כמה היבטים טכניים שעשויים לבלבל. הטבלה הבאה מרחיבה ומבהירה עוד, את הנושא הספציפי של זרם המצבר:

מצבהמתרחש מבחינת זרם במצברהנתון הרלבנטי על המצבר
במנוע מכובהדרוש זרם נמוך במיוחדזרם הפעולה הרגיל שרשום באמפר
בהתנעהדרוש זרם התנעה גבוה זרם התנעה שרשום באמפר
בנהיגההמצבר נטען. אם האלטרנטור מפסיק לפעול זמנית, המצבר מחליף אותו. כעת הטעינה תושפע בין השאר מאופי הנסיעה והמיקום. לאחר התנעת מצבר רחובות היא למשל עיר, שבה נהגים מבצעים עצירות רבות.זרם הפעולה הרגיל שרשום באמפר

מצברים ושיקולי עלות

החלפת מצבר איננה דבר חד פעמי, אלא התרחשות חוזרת ושגרתית לאורך חיי הרכב. בהפעלת מצבר רחובות תאתגר אותו עם מזג האוויר שלה ובשורה התחתונה, ההוצאות על מצברים תהיינה הוצאות משמעותיות במצטבר. עם זאת, כדאי ומשתלם לטפל במצבר היטב וגם להחליף אותו בזמן ולא לעכב זאת. מבחינה כספית, הדבר יחסוך לכם הוצאות על אבחון תקלות רכב שנובעות אולי מתקלות במצבר וכאן נזכיר, שהמצבר הוא רכיב מרכזי במערכת החשמל. מהיבט הנוחות, החלפה בזמן תצמצם מקרי היתקעות עם מצבר מרוקן.

סוגי מצברים רחובות

ניתן לסווג מצברים על פי קטגוריות רבות, בהן

  • מטרת השימוש – מצברים רחובות נדרשים לא רק עבור רכבים פרטיים, אלא גם עבור מגוון רחב של כלי רכב מסוגים אחרים. למשל רכבים תפעוליים, משאיות, קלנועיות, קרוואנים ועוד. למעשה, בהתקנת מצבר רחובות וכבישים אינם הזירה היחידה שעליה נעים כלי רכב אשר דורשים מצבר. כך הדבר, גם לגבי סירות, אופנועי ים, ואפילו מכונות שטיפת רצפות.
  • הטכנולוגיה הבסיסית – למשל Absorbent Glass Mat או Enhanced Flooded Battery, אשר מתאפיינות ביכולת לעבור היקף גדול במיוחד של מחזורי טעינה ופריקה.
  • היצרן והמותג – ישנם מותגים ידועים מאוד, כגון מצבר ורטה. זהו מצבר טוב כמובן, אך יש עוד לא מעטים מבחינת יצרן או מותג שכדאי לקחת בחשבון.
  • ארץ הייצור – אולי אתם זקוקים לרכישת מצבר לרכב ברחובות, אבל היכן יוצר המצבר במקור? לעתים, יצרן מסוים מייצר את המצברים שלו בכמה מדינות שונות.

שיקולים בבחירת מצבר

ברכישת מצברים בנס ציונה תוכלו לקבל המלצה למצבר המתאים ביותר מבעל מקצוע שעוסק בכך. אך אם וככל שתרצו להתעמק בפרטים בעצמכם, אלה כמה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון:

  • להבין את המושגים – ראשית, כדאי להבטיח שאתם מבינים את המושגים שאתם רואים ושומעים בהקשר זה. למשל, להבין ש"אמפר" ו"אמפר שעה" אינם זהים. אם רכבכם חונה לאחר התקנת מצברים ברחובות ומושאר כך לאורך זמן, המצבר יוכל לספק זרם של כך וכך אמפר, רק למשך פרק זמן מוגדר. זהו ערך ה"אמפר שעה" שלו.
  • עוצמת מצבר רחובות – עוצמות שונות, אשר נדרשות עבור רכבים מסוגים וגדלים שונים.
  • אחריות – שהיא היבט משלים חשוב לרכישת כל מוצר.
  • מצברי רחובות שמתייבשים בקיץ – האם זה מצבר שדורש למלא בו מים או שלא? זו היא דוגמה להיבט טכני שכדאי לבדוק לגביו, מאחר שהוא עשוי להשליך על האופן בו אתם אישית מטפלים במצבר.

מצברים רחובות ובוסטר התנעה

רכב פרטי וגם רכבים עסקיים, הם מסוג הדברים שבהם ניתן להיעזר במומחים רבים, אך במידה משתנה. יש מי שמתעמקים יותר לבד בדברים ומנסים לפתור תקלות ולבצע תחזוקה יותר מורכבת ויש מי שפחות. חובבי רכב גם מוצאים כיום, שעומדים לרשותם לא מעט מוצרי עזר שימושיים. כולם מכירים למשל את כבלי ההתנעה לרכב. מה לגבי "בוסטר התנעה"? מה זה בכלל והאם כדאי לכם לרכוש דבר כזה? אם רכב לא מניע ונראה שהדבר נובע ממצבר מרוקן, תחפשו בוודאי רכב תקין נוסף שבעליו יסייע לכם להניע. אך מה תעשו, אם אין כזה בסביבה? במצב כזה, ניתן להיעזר במטען להטענה מהירה של מצברים רחובות מסוג "בוסטר התנעה". זהו מוצר קומפקטי יחסית, עם טווח מחירים רחב, אשר מתחיל ממחירים שווים לכל נפש. לרוב וגם בדגמים בסיסיים למדי, הוא כולל תכונות שימושיות נוספות, כגון פנס מובנה ויציאה להטענת טלפון סלולארי. חשוב להבין, שבוסטר התנעה אינו מהווה פתרון למצבר שמתרוקן מהר מדי או לתקלות מצברים בכלל. הוא רק אמצעי עזר זמני, אשר מאפשר למשל להגיע חזרה הביתה או למוסך.

מצברים ברחובות – שאלות תשובות

בטיחות בכל הנוגע לחשמל, הוא נושא מורכב למדי. עם זאת, יש חלוקה כללית בתחום, לפי גובה המתח. ככל שמדובר במתח גבוה יותר, כך הסיכון גדל. במכשירים שעובדים על מתחים גבוהים יחסית, החוק אוסר לטפל ללא הסמכה מתאימה. מצד שני, אין לכם מה לדאוג מתביעה פלילית, במצב שבו החלפתם לבד סוללה בשלט המזגן. מאחר שזהו עיסוק במתח נמוך מאוד. סיכון מרכזי שנלקח בחשבון, הוא תמיד נושא ההתחשמלות. הנזק מכך, נובע עקרונית מהזרם (בשונה ממתח) שעובר דרך הגוף תוך כדי תאונת התחשמלות. למרות זאת, המתח (בשונה מזרם) משמעותי מאוד, מאחר שהוא אחד הגורמים העיקריים שמכתיבים את עוצמת הזרם. הגורם המרכזי השני הוא ההתנגדות. במעגל חשמלי בסיסי, ישנו מקור מתח אשר מחובר ל"נגד" כלשהו. במקרה התחשמלות, הגוף שלכם הוא הנגד.. לא נעים, אבל גם לא קריטי לגבי מצבר רכב, מאחר שהוא פועל על מתח נמוך יחסית של 12 וולט.
מצבר עשוי להחזיק מעמד ל- 4 שנים. לשם כך, הוא צריך להיות מראש איכותי וגם לזכות לקבל תחזוקה טובה ולתפקד בתנאי מזג אוויר שאינם גרועים מדי. אך המצב הזה אינו תמיד מתקיים. מבחינת מצברים ברחובות ניתן לראות כי העיר היא מקום עם מזג אוויר ממוצע לארץ, אבל הממוצע הזה לא "עושה חיים קלים" לאף מצבר. מה התסריט הנפוץ יותר? לרוב, המצבר מתחיל "לזייף", בתוך שנתיים עד 3 שנים.
מה שציינו קודם, עדיין אינו אומר שהטיפול במצבר איננו מסוכן. הוא מסוכן במצב שבו איננו יודעים בדיוק מה שעושים ועקב כך, תפקוד מערכת החשמל ברכב עלול להיפגע. לכן מומלץ הכלל הפשוט, הוותיק והטוב: אם יש ספק, אין ספק - חפשו מקצוען בטיפול של מצברים ברחובות. הסיבה לכך? בין ידע אישי של הנהג הממוצע לבין מומחיות בעלי מקצוע בתחום, ישנו באופן טבעי מרחק גדול למדי. מקצוען בתחום זה, יוכל לספק לכם מוצרים עד הבית. אז למה לקחת סיכונים? מה גם, שמדובר במוצר כל כך חיוני לפעילותו התקינה של הרכב. למי שינסה לטפל לבד בתקלה, רחובות זהו מקום מרכזי מספיק, בכדי למצוא מוצרים כאלה לרכישה. כך גם לגבי כלי העבודה הבסיסיים מאוד שדרושים לפעולה כמו החלפה. אבל מעבר לתחזוקה שוטפת או החלפה, אין לנהג הממוצע הרבה מה לעשות לבד.
ברכישת מצברים לרכב ברחובות או כל מקום אחר, הולכים לפי אותן מוסכמות של תיאור המפרט. ייתכן שראיתם בפרטים הטכניים של מצבר או קראתם בהקשר זה, על ערך של "זרם התנעה". על מה מדובר? זו היא למעשה נקודה מיוחדת בפעילות הרכב, אבל חשובה מאוד. זרם ההתנעה הוא הזרם שדרוש, ספציפית לשם התנעת הרכב. ערכו של זרם זה נמדד באמפר. מה מיוחד דווקא בשלב ההתנעה? בהתנעה אין לרכב עדיין מקור אנרגיה חשמלית אחר מלבד המצבר, מאחר שהאלטרנטור זקוק לסיבוב המנוע בכדי לייצר חשמל. לכן, כל נושא אספקת החשמל נופל על "כתפי" המצבר. כמו כן, הרכב צורך בשלב זה זרם רב במיוחד, מאחר שהוא דרוש לשם העברת רכיבים שונים, ממצב סטאטי למצב של תנועה. למשל משאבת הדלק.
במפרט הטכני של מצבר ברחובות, אכן ייתכן שתראו גם "אמפר" וגם "זרם התנעה". אז מה ההבדל בין השניים? האמת היא שישנם אפילו שלושה מצבים משמעותיים מבחינה זו ולא רק שניים. רכב מכובה צורך זרם נמוך מאוד. בהתנעת הרכב דרוש זרם חזק במיוחד. ואכן, תראו שהערך שלו הוא במאות (אמפר), בשונה מה"אמפר" הרגיל שהוא לרוב בסדר גודל של עשרות. המצב השלישי הוא רכב לאחר התנעה. רכב מונע, מקבל את החשמל מהאלטרנטור, אשר הופך את האנרגיה מתנועת המנוע לאנרגיה חשמלית. מערכת החשמל של הרכב משתמשת במקור אנרגיה זה, גם ישירות עבור צרכני חשמל שונים ברכב וגם לשם הטענת המצבר.
באופן כללי, מצברי רחובות חלשים מדי מבחינת אמפר עשויים שלא לעמוד במשימה ואפשר להתקין חדש עם אמפר גבוה מהמומלץ. בכל מקרה, כדאי לזכור שיש יחס גומלין מורכב ועדין, בין רכיבים שונים במערכת חשמלית. כך גם לגבי מערכת החשמל של הרכב. מצברים לרכב ברחובות שלא מתאימים מבחינה חשמלית, עשויים לפגוע ברכיבים חשמליים אחרים ברכב כגון האלטרנטור. המחשבה שכדאי לנסות ומקסימום נחליף, לא מתאימה לגבי שימוש חכם ברכבים. זאת, מאחר שלא הייתם רוצים לגלות שהדברים לא עובדים כראוי, באמצע חופשה עם הרכב באיזה צימר נידח.
אם רוכשים מצברים ברחובות ממקור איכותי, ההתאמה תהיה שלמה מכל הבחינות. אבל האם אפשר להתקין ברכב מצבר, למרות שהממדים שלו לא מתאימים בדיוק לתושבת שבה הוא אמור להיות מותקן? ראשית, חיונית התאמה של המצבר לרכב מבחינה חשמלית. אם הוא מתאים חשמלית אבל לא מתאים פיזית, יש לכך פתרונות. בכל מקרה, מומלץ להיזהר מאלתורים למיניהם. זאת, מאחר שרכבים הם מכונות שמחייבות קיבוע חלקים למקום, בצורה מחושבת ואמינה מאוד. חשוב לזכור, שגם רכב חונה אך מונע, הוא למעשה גוש מתכת גדול, שלא מפסיק לרעוד. שלדת הרכב וכל מה שמחובר אליה. מצב זה, מפרק בהדרגה כל חיבור רופף. בין אם הוא חשמלי או פיזי. מבחינת מצבר רחובות השטוחה יחסית או חיפה ההררית, מאתגרים מהיבט זה באותה המידה.

שתף את הפוסט
דירוג:
5/5
יעניין אותך גם: